Значи колата е алфа ромео 156 .1.8 ...нз какво е било предишното хидравлично масло обаче намаля и от магазина ми дадоха някакво - Castrol Transmax Dex III Multivehicle от горе пише - Automatic transmission Fluid сложих от него и сега постоянно докато я запаля и загреее малко , свири и бучи хидравликата , отварям капачето на казанчето за хидравликата и ватре стои като на пяна , на балончета така ли трябва да е и да не би като сам долял само от новото да се е получило нещо заради разликата на маслата ? идеи ?
Известие
Collapse
No announcement yet.
въпрос относно хидравликата ?
Collapse
X
-
Обезвъздуши си системата.
Маслото е идеално.Дори е над изискванията-дексрон 2.
Напълно съвместими са.
Бучи и свири,защото като ти е паднало нивото и е засмукала въздух.От него се пени.Сега този въздух трябва да го изгониш.Last edited by AnastasKOSTOV-REX; d.m.y г., 17:46.155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите
Comment
-
Първоначално публикувано от AnastasKOSTOV-REX Покажи съобщениеОбезвъздуши си системата.
Маслото е идеално.Дори е над изискванията-дексрон 2.
Напълно съвместими са.
Бучи и свири,защото като ти е паднало нивото и е засмукала въздух.От него се пени.Сега този въздух трябва да го изгониш.
Ако е много висок вискозитетът, въздухът се поема от течността под формата на мехурчета, но не може да напусне течността, когато тя попадне в резервоара.
Ако е много нисък вискозитетът, въздухът не може да се поеме от течността.
При определен оптимален вискозитет въздухът се поема и отделя от течността. Т. e. налице е самообезвъздушаване.
В конкретния случай по-вероятно е постоянно да смуче въздух отнякъде.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Айде бе.Ти нагякай я с въздух пък чакай да "поема".Вискузитети ала-бала.Докато на "спокойна" течност (имам предвид не палена няколко часа) без пяна не обезвъздуши ще ручи.И моята 156-ца веднъж годишно ставаше така и доливах.Имат склонност да фърлят през маркучето,защото нямат там игличка(клапанче).
А обезвъздушаването (и ти да знаеш,ако ти се наложи,защото виждам не си правил такова нещо)става като на незапалена кола завъртиш 4-5 пъти пълен ляв-десен,палиш повтаряш и си готов.Ама претвори капачето,че може да умие очите на някой отпред.Да видиш що пльокали вади.Last edited by AnastasKOSTOV-REX; d.m.y г., 18:10.155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите
Comment
-
Първоначално публикувано от AnastasKOSTOV-REX Покажи съобщениеАйде бе.Ти нагякай я с въздух пък чакай да "поема".Вискузитети ала-бала.Докато на "спокойна" течност (имам предвид не палена няколко часа) без пяна не обезвъздуши ще ручи.И моята 156-ца веднъж годишно ставаше така и доливах.Имат склонност да фърлят през маркучето,защото нямат там игличка(клапанче).
А обезвъздушаването (и ти да знаеш,ако ти се наложи,защото виждам не си правил такова нещо)става като на незапалена кола завъртиш 4-5 пъти пълен ляв-десен,палиш повтаряш и си готов.Ама претвори капачето,че може да умие очите на някой отпред.Да видиш що пльокали вади.
Иначе за самообезвъздушаващите се системи от такъв тип това е така измислено. Вервай ми!
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
Comment